Miluj svoje veci dlhšie

Black Friday je typický tým, že mnohí z nás sa zbavujú starých vecí, aby si kúpili niečo nové. No kolobeh ,,kúpim – poteším sa – nezaujímam sa – vyhodím“ nie je trvalo udržateľný z hľadiska planéty ani spoločnosti.

Nechceme vás odrádzať od nákupov počas Black Friday. Chceme vás inšpirovať k zodpovednejšiemu prístupu. Spolu s vami dokážeme pozitívne ovplyvniť spoločnosť a životné prostredie.

Pozrite sa na značky, ktoré prispievajú k etickému a udržateľnému nákupu v Avione.

 
Soaphoria

Aj v Soaphorii podporujeme trvalo udržateľný zdroj

Rozhodli sme sa robiť veci inak a od samého začiatku sa riadime filozofiou, ktorej základom sú hodnoty, ktoré vyznávame a zohľadňujeme pri každom našom kroku.Preto nám záleží na kvalite surovín, ochrane zvierat, ručnej práci, etickom nákupe, šetrnom balení a čerstvosti. 

Zistite o našich hodnotách viac

Alain Delon

Alain Delon – udržateľná móda zo Slovenska

Pánska módna značka Alain Delon nesie meno francúzskeho herca s nezameniteľným štýlom. Pre európsky módny trh je symbolom kvalitných materiálov z lokálnej produkcie, slovenského dizajnu a poctivej krajčírskej práce v tých najlepších domácich fabrikách. Svojmu nepredanému oblečeniu dávajú nový život v kolekcii Renewals by NOSENE x ALAIN DELON a prispievajú tak k fungovaniu cirkulárnej ekonomiky v módnom priemysle.

Prečítajte si viac zo zákulisia značky Alain Delon.

Fusakle

Fusakle -  česko-slovenský originál

Dizajnové ponožky a rúška Fusakle sú vyrábané lokálne, čím prispievajú k zamestnanosti stoviek ľudí na Slovensku a v Čechách. V limitovaných edíciách dávajú priestor aj mladým, lokálnym dizajnérom a ilustrátorom. A pretože je pre Fusakle podpora domácej textilnej, odevnej a obuvníckej výroby dôležitá, spustili iniciatívu Obleč sa doma.

www.oblecsadoma.sk
www.fusakle.sk

 
Pupa Milano

Pupa Milano chráni prírodu

Pupa má záujem o trvale udržateľný svet. Používame papier certifikovaný FSC.

HUMANIC
HUMANIC - myslí tiež na budúcnosť

HUMANIC pravá adresa pre milovníkov topánok v Európe s najlepším výberom medzinárodnej módy a doplnkov pre obuv. Či už v jednej zo 150 atraktívnych predajní v deviatich európskych krajinách alebo v eShope - spoločnosť HUMANIC žije vášňou pre topánky už od roku 1872. Našou doménou sú neustále sa meniace trendy pre ženy, mužov, deti a viac ako 200 svetových a exkluzívnych značiek. Doba sa mení a aj naše produkty sa menia, prinášame čoraz viac vlastných značiek s ohľadom na trvalú udržateľnosť.